Pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

Ügyfeleink pénzügyeinek napi gondozása, szakmai felügyelete. Teljes körű pénzügyviteli szolgáltatás

  • Kimenő számlák kiállítása,
  • Behajtás (fizetési felszólítások) és egyenlegközlők időszakos kiküldése,
  • Beérkező számlák iktatása, igazoltatása,
  • Banki tételek könyvelése,
  • Utalási csomagok előkészítése, jóváhagyott tételek utalása,
  • Bér- és adóutalások, egyéb utalások elvégzése,
  • Hatóságok felé bevallások, adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése,
  • Cash Management, Cash Forecast és egyéb egyedi riportok készítése,
  • Napi szintű kapcsolattartás az ügyféllel írásban, szóban egyaránt,
  • A fenti feladatokban való aktív részvétel egyéni felkészültség szerint, képzettségi szinttől függően,
    mentorral együttműködve.

 Amit kérünk:

  • Szakirányú végzettség,
  • Aktív angol nyelvtudás,
  • Novitax és revolution DEEP, illetve banki rendszerek ismerete előnyt jelent,
  • Az MS Office programok felhasználói szintű ismerete,
  • Nyitottság eseti vidéki munkavégzésre, kiküldetésre,
  • Kulturált megjelenés, felelősségtudat és kiegyensúlyozottság, önállóság, magas teherbíró képesség,
  • Egészséges életszemlélet, ügyfélközpontú gondolkodásmód.

Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmában eltöltött idő, de pályakezdők jelentkezését is várjuk.

 Amit kínálunk:

  • Kellemes, modern munkakörnyezet,
  • Összetartó, lendületes csapat,
  • Szakmai kihívás és állandó fejlődés lehetősége,
  • Erkölcsi és anyagi megbecsülés,
  • Hosszú távú biztonság.

 Munkavégzés helye: 

  • Budapest és/vagy),
  • Szeged (és/vagy),
  • Kecskemét

 Jelentkezem az állásra

Ügyfélportál