Pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

Ügyfeleink ügyeinek gondozása, szakmai felügyelete a magyar TB és SZJA előírásai szerint.

  • Teljes körű bérszámfejtés
  • Riportok készítése,
  • TB ügyintézési feladatok ellátása,
  • Hatóságok felé bevallások, adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése,
  • Munkavállalók be- és kijelentésének ügyintézése,
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos igazolások kiadása,
  • Napi szintű kapcsolattartás az ügyféllel írásban, szóban egyaránt,
  • A fenti feladatokban való aktív részvétel egyéni felkészültség szerint, képzettségi szinttől függően,
    mentorral együttműködve.

Amit kérünk:

  • Szakirányú (minimum tb és bérügyintézői) végzettség
  • Aktív angol nyelvtudás
  • Nexon rendszer ismerete előnyt jelent
  • Az MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • Nyitottság eseti vidéki munkavégzésre, kiküldetésre
  • Kulturált megjelenés, felelősségtudat és kiegyensúlyozottság, önállóság, magas teherbíró képesség,
  • Egészséges életszemlélet, ügyfélközpontú gondolkodásmód.

Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmában eltöltött idő, de pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Amit kínálunk:

  • Kellemes, modern munkakörnyezet
  • Összetartó, lendületes csapat
  • Szakmai kihívás és állandó fejlődés lehetősége
  • Erkölcsi és anyagi megbecsülés
  • Hosszú távú biztonság

Munkavégzés helye:

  • Budapest és/vagy),
  • Szeged (és/vagy),
  • Kecskemét

Jelentkezem az állásra

Ügyfélportál